dinsdag 20 augustus 2013

heeii beauty's
vandaag ga ik mijn schoolspullen laten zien
dus laat ik maar snel beginnen

als eerst mijn agenda de agenda waar iedereen het over heeft is de zwarte supertrash agenda
en ik heb hem !!! daar ben ik super blij mee hij was 16,99


ik heb twee paketjes schriften eentje van supertrash en die vind ik super schattig met allemaal tasjes
en leuke dingetjes en die waren 4,50 en dan heb ik van de v&d nog goude schriften en die vond ik super hip !










dan het ik van 100% sugar economic een groot schrift met ruitjes 2,50 en een gewone reken machine ongeveer 8 euro











van de hema heb ik rekbare kafte een met steretjes, een met streepjes, en nog een blauwe,roze en koraal












ik heb twee rollen kaft papier een met steretjes en een met streepjes allebei 2,50











verder heb ik gewoon nog etiketten en wat potloden en pennen uit mijn etui










ik heb als laatste nog de goude supertrash map en een goude etui
maar het lukt niet om die online te zetten dus als je die wil zien kijk op ons youtube kanaal
xxx isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten